Klippt mig idag:)

Idag var jag å klippte mig å så färgade ja håret själv:)
Vart nöjd över klippningen..
Men färgen ja färgade känns lite för mörk:S men men:)
Nu ser iallafall håret fräsht ut:D

Resultatet:) före färgningen...
             

*Fram*                                 *Sidan*



Nu blir de bara att ligga i soffan å försöka bli frisk ha världens huvudvärk som aldrig vill gå över..
Hoppas på att de går över snart..
Ikväll ska ja se idol å grays:) Längtar* ^^


Pöss på alla nära å kära.
Älskar min Alexander<3


Kommentarer
Postat av: mamma

vad du vart fin. det gör inget att det blev mörkt, färga detrött sen . för du blir så fin då. kramar mamma & Kenneth

2009-10-02 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0