Grattis mamma på 47 års dagen <3

Idag fyller mamma hela 47 år:D 
Ha varit hem dit å ätit tårta å kakor:p gott som faan va det..:D
Åh Grattis så jätte mycket mamma älskar dig så himla mycket.. <3
Fick också låna högtalare av kenneth:) Så nu ska jaa dunka på en massa musik;D
Music is the life. <3

Tack så jätte mycket att ja få låna dom:)
och grattis en enu gång mamma..
Älskar er..<3


Jag och mammsen <3
 
Idag h ja varit duktig å tvätta å fixa lite..:)
så nu sitter ja å kika på en film ja lånade av camilla.. den är rätt bra faktiskt än så länge:)
SÅ nu ska man bara vänta på tt älskling ska ringa sen bli det till å sova...)
Saknar dig hjärtat...<3
På lördag kommer pappa med då ska ja se till att de är städat å fint:)
Sknar dig pappa jätte ycket ska bli kul å få träffa dig..
och ja är är jätte glad för din skull;) ja du vet vad^^ hehehe ..
Älskar dig så mycket<3 Världens bästa pappa är de...<3

Puss å kram på er alla...
Älskar er alla <3
                                                


Alexander Du Är Mitt Allt Ingen Kan Ta Din Plats I Mitt Hjärta!
                               Jag Älskar Dig<3

                                                                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0