Studenten å 20 år :)

I fredags hade ja min student. Det var riktigt kul=)  Umgicks med klassen på morgongen å dagen sen på kvällen vart de kalas..:P givk på mysen på kvällen å väntde på tolv slaget då ja fyllde 20 år=)   Sen vart de änumer kalas..:P
Så de ha varit en kanon helg.. fick pengar å två tröjor å lite annat.:P ...
Sen i går lördag på min födelsedag bjöd mamma å kenneth mig på Driftning, de va skit kul å se å full va man me.. hehe
Evelina å sara kom å sa hej med.. så de va en överaskning:P hehe
Idag är man lite seg efter helgen men men.. åker iallafall till vemdalen å ska umgås med evelina i dag å lär stanna där nån dag..:)  Sen ska ja på möte på skolan den 11:e för nästa termin efter som ja inte är godkännd i vissa ämmnen ska ja plugga upp som:P   
Hade ju balen med i veckan de va inte som ja tänkt mig men ändå rätt så kul..
men glad att ja itne missa den ändå..=) Jens som j gick md vart ju balens kung så de va riktigt kul hehe...
Men nu ork ja itne skriva mer.. =)

Ha de gött å tack alla för precenter blommor å allt..:P
Kommer sakna min klass..:( 
men ha de bra alla...

Kramar....<3


                                  
Balen! jens å jag                      Klassen:)                                         Jag:)                                         Klassen:) <3




Driftningen:)      

Kommentarer
Postat av: Nilsvallen

Ja visst hade vi kul i helgen.... Driftingen var jättekul och cyklingen hem gick ju oxo bra ;-)

2009-06-11 @ 23:10:10
Postat av: Svar till nilsvallen:) från mig

Ja de va kung..:P Lite dragen vart man ju bara hahah:P

men de va kul:) å ja tackar så mycket för helgen med.. pöss

2009-06-11 @ 23:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0